Haaa, wat een goede timing: precies op tijd voor de start van de laatste groep.
Daar staan ze nog te wachten tot ze toestemming krijgen door te lopen tot aan ons stadhuis. Daarna gaat het verder, met aan het hoofd van de stoet de vlagdragers van de Skotsploeg en het muziekkorps.
Wij kijken nog even verder:
nu al problemen? Dat is pech hebben!
De finishtent en de route erheen is al helemaal klaar voor de invasie later vandaag
Hier kom je straks eerst langs, de doorgang naar de soep en de start van het tweede deel van de tocht.
Als je hier langs komt, ben je al in Dokkum geweest....