Kijk, zo ver ben ik nu en mijn bolletje begint op te raken.
Maar, wat zouden we zijn zonder internet? Een paar mailtjes gestuurd naar winkels-in-den-lande en per ommegaande kreeg ik bericht van Meinie Wardenier van Hawar. Niet in voorraad, maar de leverancier in Duitsland stuurt een doos vol naar haar toe. Eind van de week is het er waarschijnlijk. Hoi, hoi, dit komt helemaal goed!
Had ik al verteld, dat het patroon in dit boek staat?