Posts tonen met het label 100ste volger. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 100ste volger. Alle posts tonen

donderdag 18 april 2013

Pretpakket


Omdat ik de 100ste volger ben van het blog van Monica kreeg ik van haar een pretpakket toegestuurd. Ik had de lapjes nog even uit het folie moeten halen, maar je ziet nu ook wel, hoe schattig de lapjes zijn die ik gekregen heb. Het is een beetje Liberty- style, in het blauw (mijn favoriete kleur) klaar voor een charmquiltje! Mooie kaart erbij en een beeldig hartje, met mijn initiaal erop geborduurd. Is het niet een schatje? Dankjewel, Monica! Wat een verrassing...