woensdag 5 juni 2013

Veranderingen...


Grootse plannen hebben we met dit kamertje - binnenkort moet het weer een heerlijke werkplek zijn. Nu staat het vol met alles van de overloop, want daar wordt de kachel verplaatst.
De hele dag is de installateur druk bezig geweest: we hebben nu wel water, maar geen warm water en geen kachel. Met beide dingen valt te leven, want morgenochtend komt hij terug om de klus af te maken. Nog meer leidingen verleggen en aansluiten, de verwarming moet nog leeg en weer bijgevuld....



Action Man heeft de hele dag meegewerkt en ligt nu uit te puffen op de bank. Buiten ligt het bewijs van hun harde werken:


Intussen blijven Action Girl en ik erg uit de weg, voor je het weet wordt je onder de voet gelopen, vanwege zaagwerk, beugeltjes en pijpen.

Wij genieten in de tuin - van de zingende merel, van het koolmeesje met haar kleintjes en van de knoppen en bloemen in de clematissen. Arwen Geeft zich neer achter mijn stoel (lekker in de schaduw, vanwege haar dichte vacht).




Intussen brei ik aan de Munness sjaal en het is een feestje! Helemaal niet moeilijk, wel leuk tellen en intussen het patroon zien ontstaan.


Ook weer veel steken, omdat je in elke toer zes meerdert, maar dit is erg leuk om te doen. Ik ben blij, dat ik de andere sjaal uitgehaald heb. Liever hier 600 steken, dan die andere, hoewel die ook mooi werd, hoor. Ik ben toch liever aan het puzzelen met het patroon van een kantsjaal.

1 opmerking:

Anny zei

Wat ben je al ver met de Muness! Ik laat hem even liggen... en jij bent nu vast van de troep af en ik moet nog beginnen. Toevallig kocht ik afgelopen woensdag een nieuwe verwarmingsketel en dat kost wel wat breekwerk om de nieuwste te installeren hoorde ik... brr... Gezellig weekend. Anny.