zaterdag 24 juni 2017

Collage 15fünfzehn - nummer 4



Ik moet zeggen, dat ik echt een beetje in een flow zit met deze kleine collages.

Ik heb een stapeltje vierkantjes klaar liggen en
ga aan het werk met dat, wat ik vind in mijn knipsellades.
Geen vooropgezet idee of plan, 
maar gaan met wat er voor handen is.

Deze keer begon het met een stukje tekst:
"Begin de dag met een...."

Ja, met wat? 
daarna vond ik het plaatje met de sprong 
en meteen daarna het grote plaatje met de blijde dame.

en tenslotte nog de tekst uit een nummer van Happinez
"To keep your balance, you must keep  moving". 

Dan lijkt een sprong, aan het begin van een dag een goed idee. 

3 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Ik las je blog en moest direct aan een liedje denken en dus stuur ik je de link
https://youtu.be/ynw9UI4naTQ Ik zeg altijd een glimlach kan je dag veranderen, Het zit wel goed met die glimlach als je op de link klikt.
Groetjes en fijne week
El

Willy zei

Leuk om te lezen hoe zo'n collage is ontstaan. Mooi en vrolijk begin van de dag.

Villa Zeezicht zei

Heerlijk om zo vanuit je gevoel te werken, dat is de juiste flow! Extra leuk dat je ons er ook blij mee maakt ;o) Lieve groet!!