zondag 1 september 2013

Paapjesstoffen


Ik ben aan het opruimen. 

Wie heeft belangstelling voor deze verzameling Paapjes en Wim van der Doef stoffen? Links liggen oranje stoffen, die handbedrukt zijn door een bevriende kunstenares. In het midden van de foto liggen de Paapjesstoffen. Dit zijn restanten, zijde en katoen - pakketjes die ik kocht bij Liesbeth van Hulsteijn (Quiltservice in Frederiksoord). de kleuren zijn paars/roze/bruin/blauw. Rechts liggen twee jurkjes, gemaakt van wollen handdrukstoffen van Wim van der Doef (de blauwe achteraan en de paarsige vooraan. 
De hele stapel weegt 2,5 kg.  Ik vraag er 50 euro voor (plus verzendkosten).




1 opmerking:

Anny zei

Wat heb ik veel Paapjesstof gedragen! Echt jaren 80 voor mij! Kieltjes en zelfs een jas. Het blijft mooi. Maar ik laat deze keer m'n beurt voorbij gaan.