zondag 4 juni 2017

Kleine collage - 15fünfzehn



Verbeter de wereld, begin bij jezelf -
als je een creatief leven wil leiden,
dan moet je beginnen met regelmatig iets te maken.

Op het blog van Miss Herzfrisch vond ik een mooie
uitdaging: 
maak elke week een collage van 15 x 15 cm.,
zet een foto op je blog of instagram
en maak een link naar haar site.
Zij biedt haar collage's te koop aan,
als je dat ook wil doen kun je dat op je eigen blog 
aangeven. Haar werk heeft als ondergrond een stuk
MDG, wat je op maat kunt laten zagen.
Maar je bent vrij op papier of karton te werken,
of misschien weet je nog een andere mooie ondergrond...

Dit is mijn bijdrage voor deze week;
"Spread the Booklove"
ondergrond stevig karton,'
het scheepje is een pagina uit een prentenboek
het roze randje is uit de voorkant van een envelop gescheurd.

Heel goed te doen,
ik heb al een tweede af!

4 opmerkingen:

Miss Herzfrisch zei

Liebe Irene,
wie schön das du auch mitmachst bei unserem Collagesamstag.
Deine Collage weckt bei mir die Sehnsucht nach dem Meer.
Herzliche Grüße
Sabine

Elizabeth zei

Mooi gedaan! En inderdaad een goed idee om elke dag iets te maken, soms heb je echt een zetje nodig. Ik in elk geval wel!

Anny zei

Leuk, leuk, leuk! je hebt de smaal te pakken! Maar het is inderdaad een goed idee om regelmatig een week- of zelfs dagproject te hebben.

Willy zei

Ik heb die van haar nog niet bekeken, maar ik vind deze van jou al erg leuk!