vrijdag 24 maart 2017

Little Free Libary






Je hebt bibliotheken in soorten en maten, afhankelijk van de locatie.
Deze week werd ik getipt over iets bijzonders op boekengebied
in ons eigen stadje: een Little Library - bekijk het filmpje, zo leuk!
Er is ook een Nederlandse site, waar je informatie kunt vinden..

Ik had al eens van het concept gehoord, maar nog nooit eentje gezien.
Wel van alles gespot op Pinterest..

Is het niet schitterend/ een kastje voor de boeken,
een flinke bak, waar je tijdschriften kunt uitzoeken
en ook nog een vitrine met zelfgemaakte jam!

Intussen genieten we van het voorjaar



de stermagnolia begin voorzichtig te bloeien
en de primula is blij met haar zonnige plekje.


In huis is veel :
de werkkamer is veranderd in een Zen-achtige ruimte


tot je achter de deur kijkt:
het is nog steeds een werkplek,
nu wél goed opgeruimd!


De zolder is veranderd in één grote parkeergarage



De overloop is nu heel ruim met
fijne kastjes, waar je veel in kwijt kunt.


Kijk je even verder, dan zie pas hoeveel auto's hier geparkeerd staan..
Gelukkig doen mijn beide wasbloemplanten het  nog prima.



Iemand nog een retro-bus nodig voor zijn/haar evenement?


Of ben je een brandweer liefhebber?
Er is keuze genoeg..


3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Oh, wat een mooie verzameling auto's! Ik houd daar wel van...
Leuk zulke 'biebjes; ik kwam er pasgeleden ook eentje tegen in een klein plaatsje. Ik had er al wel eens van gehoord/gelezen, maar ook nog nooit eentje in het echie gezien. Ik vind het een superidee!
Hopelijk kunnen we de komende week ook weer zo genieten in de tuin!

Groetjes, Elizabeth

Willy zei

Goed idee om zo boeken te ruilen. Deze kasten zien er ook nog leuk uit. Jammer dat ik op de website ook al weer lees over een gestolen kastje.
Het lijkt wel een museumpje zo met al die geparkeerde auto's.
Groetjes,

Anny zei

Hier achter heeft iemand ook zo'n leuke minibieb. Toevallig was ik er vrijdag nog om wat te brengen en te halen... Zo leuk. Keurig hoor die werkkamer! En die primulamet geel en zwart heb ik ook! Misschien ken je uit Engeland wel die gekte rondom auricula's. (Overigens ook primula's) Daar moet ik altijd aan denken als ik deze zwar/gele zie. Die gekke Engelsen hebben daar hele leuke kastjes voor waarin de plantjes in potjes worden uitgestald. Zou wel wat voor mij zijn...