vrijdag 6 januari 2017

Schildersdoek


Op zoek naar een stevige ondergrond voor mijn boekenwerkstukje ging ik bij
Xenos kijken. Echt een winkel, waar je altijd wel iets vindt om weer verder te kunnen.
Deze keer een pakketje bijzonder papier en ook een schildersdoek.

Precies de maat, die ik nodig heb! Met de hoge rand kun je er ook goed iets op vastzetten
en het geeft mijn werkstuk ook de stevigheid, die het nodig heeft.



Eerst zorgen, dat het helle wit weg is: beplakken met papier ging prima.


Nu schuiven met de plaatsing en dan bedenken, 
hoe die dikke boekkaften goed vast gezet gaan worden.


3 opmerkingen:

Monica zei

Ziet er nu al leuk uit, succes!

Elizabeth zei

Ja, bij de Action ga je nooit met een lege tas weg!
Leuk idee om de collage op schildersdoek te maken ...

Groetjes, Elizabeth

Anny zei

Een bijzonder stuk voor aan de wand! Prachtig.
Ik moest even denken aan de vader van een vriendinnetje. Die zei altijd als wij de stad ingingen: "zeker naar de HEMA, het voorportaal van de hemel!"
Nu is dat de Xenos. Wat ik daar allemaal al vond! Wat zouden we zijn zonder Xenos.
Gezellig weekend. Anny.