woensdag 7 september 2016

Mooi weer - feestje


Tja, al weer een jaartje ouder...
Familie kwam dit weekeinde alvast feliciteren
en ik werd verwend met prachtige bloemen, een erg leuke uitgave van
Country Living Magazine en  een verzameling textiel uit Zweden.




Schoonzusje had voor vertrek gevraagd of ze nog iets voor me mee kon brengen. Omdat we het allebei leuk vinden om bij de Zweedse loppis rond te scharrelen (en de familie daar niet zo enthousiast over is) bedacht ik een opdracht: oud handwerk, zoals een mooi servet of ander linnengoed. Liefst kapot of heel sleets, dan kun je er lekker van alles mee doen, zoneder je schuldig te voelen. Nu had ze een reden om goed de tijd te nemen...

Alleen... er was niets te vinden, wat kapot was. Alles was mooi gestreken en goede kwaliteit.
Toch allerlei leuks gevonden, voor bijna geen geld. En alles ziet er prima uit. Ik ben er heel blij mee.

Vanmorgen werd de feestvreugde nog even doorgezet:
naar het strand!
Bij Julianadorp-aan-Zee
liepen we te genieten van
son, see en sand
Het was niet druk,
veel mensen met honden
en ouders met kleine kinderen.


De wandeling werd afgesloten bij Strandpaviljoen Paal6, 
heerlijk terras om nog een tijdje naar 
de zee en de mensen te kijken.



4 opmerkingen:

Marguerite zei

Nog gefeliciteerd.
Heerlijk naar het strand.

Appelblauwzeegroen zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Het was inderdaad een prachtige dag vandaag, heerlijk om te vieren met een wandeling op het strand!
Groetjes,
Hilde

Villa Zeezicht zei

Van harte!! En wat genieten zo, van alle lieve cadeautjes (vooral die uit Zweden!) en dan ook nog eens naar het strand.. wat wil een mensch nog meer ;o)!

Elizabeth zei

Nog van harte gefeliciteerd, Irene! Ik had je bericht al op m'n ipad gelezen, maar ik vind het daar altijd zo lastig op reageren ... Gevolg is soms wel dat het er bij in schiet. Maar nu zit ik dan toch even achter de laptop...
Wat een leuk cadeau van je schoonzus!