woensdag 14 september 2016

Home, sweet Home - Wijze Woorden


Nog een stukje somer, als toegift.
is dit niet mooi om naar te kijken, als je op een terras wat zit te drinken?
Ik prijs mezelf gelukkig: nog een beetje vakantie opgenomen en
dan zulk weer - nog nooit zo warm in september, tropische temperaturen,
hele warme nachten en dan heb je VRIJ...

Dus: in huis een tropenrooster - vroeg op
eindje wandelen, nu het nog koel is
boodschapjes doen (of niet - er is nog van alles in huis)
bij de vijver koffie drinken
en dan:
lekker binnen, 
koel
knutselen



Twee spreuken, die mooi bij elkaar passen:

Alles, wat aandacht krijgt, groeit
Energie flows, where attention goes

Ze sluiten op elkaar aan, vind ik.
Zodra je besluit iets te gaan doen, ergens je aandacht op te richten,
dan krijg je energie en bloeit datgene, wat aandacht krijgt op. 

In het kader van de spreuken
ben ik aan het werk met 
Home, sweet Home.





Hij is blijven liggen, omdat het appliceren niet zo goed ging, dat gefrunnik met die ieniemienie zoompjes.... Toen bedacht ik, dat het natuurlijk ook machinaal bevestigd kan worden.
Daar was het bij gebleven - een jaartje of zes terug..

Ik las op het blog van Connie iets over speciale lijm en vlies, waardoor het allemaal een stuk gemakkelijker gaat. En, weet je - dat is echt zo! Die kleine vogeltjes zijn ineens zomaar klaar, de blaadjes lekker puntig en de bloemen zijn vervangen. Het gaat als een trein!

Nu nog even lekker naar buiten, het kan nog net even voor het donker wordt...blaadjes vastzetten1


4 opmerkingen:

Truus zei

Mooie foto van het zeilschip met de strakblauwe lucht.
De teksten zijn goed om eens te gebruiken en je huisje ziet er leuk uit. Je hebt het nu wel met de hand vast gezet?
Gezellige vakantie dagen
groetjes, Truus uit Drenthe

Anny zei

Ingrid van Ingthings had het over de dag door dobberen.
Dat was heel goed gevonden. Heerlijk dat anderen dat ook doen.
Wat een vondst dat vlies. Tja stiekum willen we toch altijd perfecte puntjes afleveren... Ik dobber nog even door hoor.

Marguerite zei

Ik doe met deze warmte niet zoveel.
Ja heel veel wassen draaien. Verzin gewoon was. Hihi...
Mooie hé die grote zeilschepen.
Ga zelf graag in de haven hier kijken.
Even een momentje terug in de tijd.

Marloeskreatief zei

Mooi je home sweet home