zondag 3 januari 2016

Ik ben er he-le-maal klaar mee...


De afgelopen maanden greep ik steeds naar dezelfde kleuren:
brein, créme en dieprood.
Sterretjes gehaakt, polsmofjes gebreid,
beeldig allemaal...

Maar ineens,
misschien komt het van het nieuwe jaar -
ineens wil ik K*L*E*U*R:

want,
polsmofjes zijn er in allerlei kleuren
en dat zie ik in mijn voorbeeldboekjes


op de voorkant van Knitting Traditions,
in het Woolweek 2015


schattige, heerlijk warme wantjes.

Voor ik begin aan deze bijzondere werkstukken,
haal ik mijn pakketje van 
Loret Karman te voorschijn.
Een paar jaar geleden gekocht op de Weefmarkt in Hoorn.
Ik geloof, dat dit setje garenkleuren geïnspireerd is door de kleuren van 
Vincent van Gogh.


Dit is een goed begin van het jaar 2016,
ik hoop, dat het een kleurig en creatief jaar wordt!

Heel veel goede wensen voor iedereen, die mijn blog volgt en iedereen, die mijn berichtjes leest.



7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Een kleurig begin van het nieuwe jaar! Alle goeds gewenst voor 2016...
Ja, soms wil je opeens iets heel anders. Maar ik vind je fair isle breiwerk in die tinten echt schitterend hoor!

Truus zei

Dit is inderdaad veel kleuriger dan bij je vorige polswarmers.
Mooie tinten en een leuk patroon.
Veel breiplezier.
groetjes, Truus uit Drenthe

Gonny zei

Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Marloeskreatief zei

Dat gaat mooi kleurig worden ,ben gek op het garen van loret ,haar kleu ren zijn prachtig

Johanna Zweden zei

O lekker warm en ze zijn mooi
Groetjes uit Zweden

Anoniem zei

Ik ben op zoek naar een botervloot van Emma Bridgewater en kwam zo op uw blog terecht.
Heeft u de botervloot nog?
Hoe kan ik met u in contact komen via een mailadres?
vriendelijke groet

Anny zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar! Wat een kleurige plannen! Die warmertjes zijn ook zo verslavend! Ik vond via quiltingjeannet weer het patroontje van little cottonrabbits...