zondag 22 november 2015

Zondagmorgen - derde boekje afmaken


Heerlijk, zo'n rustige zondagmorgen - de kist is ingericht, het schriftjesdoosje heeft z'n plekje gekregen met een paar bloemenwerkstukjes om het af te maken.

Even dichterbij? 
Prima, kijk maar even goed:





De boeketjes en de vazen zijn opgebouwd uit details van quiltstoffen. Met een onderlaag van vilt kun je dan machinaal- en handborduurwerk toevoegen. En kraaltjes, pailletten natuurlijk...

Tevreden ga ik met het derde boekje van Arne & Carlos verder. De voorkant van dit boekje is beplakt met inpakpapier en ik heb bedacht, dat er heel goed iets met restjes uit mijn bak met lapjes zijde op kan.

Dus.... alles uitleggen op de grond


Ooit kreeg ik van een stalencollectie van de plaatselijke meubelzaak -
zijde en velours... geweldige kleuren!
Super blij was ik er mee! Al veel mee gedaan, maar de voorraad lijkt nooit op te raken.


Zie, hier liggen de kandidaten bij elkaar



Beetje puzzelen...


Zo is het geworden, 
het vierkantje kon ik zo uit een staaltje knippen





Ook de achterkant is aan gedacht.
Nu nog vullen..


Nu eens iets leuks bedenken voor dit kleurrijke vrouwtje.

2 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Oh wat is dit weer vreselijk leuk , daar krijg je zin van ,maar ben niet zo goed in dit soort dingen .die variatie en het borduren zo leuk

Anny zei

Oh, die boekjesvolgens de A & C methode worden steeds mooier! niet stoppen zou ik zo zeggen!
En wat een mooi aandenken aan je vader. Hij heeft een prachtig plekje gekregen.