dinsdag 10 november 2015

Wijze woorden 28 - positief




De Wijze Woorden lagen al een tijdje klaar, maar het juiste plaatje had ik nog niet in mijn hoofd.
Tot ik de oude Ariadne vond - 15 december 1967! De prachtige voorplaat deed het helemaal, ik had mijn positieve kledingstuk! ;-))

Ik kan het gewaad niet terug vinden in het blad zelf, 
daar staan nog wel een paar schitterende werkstukken in:


DE bivakmuts 
die we allemaal in onze garderobe willen hebben...
hoewel de kinderen, die in de regen en harde wind
op de fiets onderweg waren naar huis, vanmiddag
wel eentje hadden kunnen gebruiken.


kruissteekkleedje voor de theetafel...


warme truien voor de kindjes...

(sorry, de foto's glimmen een beetje vanwege het lamplicht)

6 opmerkingen:

Marguerite zei

Was het niet moeilijk om in al die oude ariadnes de schaar te zetten. hihi...

Gonny zei

Geweldig leuk zo'n oude Ariadne en dat ie ook nog zo leuk van pas kwam bij de wijze woorden.
1967, toen was ik 13 :-)

Johanna Zweden zei

Super die oude bladen, als ik hier naar de loppisar ga, ben ik ook altijd opzoek naar deze dingen
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

Marloeskreatief zei

Dat is echt heel leuk

Monica zei

Echt een 'winters' klusje de oude Ariadnes lekker doorbladeren en dan ineens weer iets 'nieuws' :) er in te vinden.

Anny zei

1967. Dat is wel heel lang geleden. Maar wat was het een heerlijk blad. Nu ik het weer terug zie voel ik het gemis weer.