dinsdag 3 november 2015

Onrust in huis


Mag ik even wat van uw tijd? 
Mijn naam is Arwen en ik wil graag iets vertellen.

Gisteravond zag het vrouwtje op het blog van mevrouw Rafel een bijzonder boek. 
Ze ging haast hyperventileren, dus ik ging maar eens kijken.
 Normaal heeft ze niet z'n sterke reactie op een boek, weet je.

Het gaat om dit boek: 


Nee, hé...
dat zal toch niet waar zijn?
De hondjes van mevrouw Rafel slaan alarm
en daar ben ik het ontzettend mee eens!!!

Er staan "schattige" mutsjes in, schijnt het:
een muts met een GEWEI
een DRAKEN mutsje
een ELFJES mutsje

DUH, 
dat gaan we mooi NIET doen
de hondjes vrezen, dat hun vrouwtje de patronen gaat aanpassen
ik weet, dat mijn vrouwtje al met een zieke vriendin
gemaild heeft:
"een perfect revalidatieproject"

Ik heb er een onrustige nacht van gehad,
dat kan ik wel vertellen.
Ik wil alle katten (en honden) hiermee waarschuwen:

Pas op, let op
als je vrouwtje dit boek koopt
loop jij straal voor gek in de buurt!!

Er moet actie komen,
HARDE ACTIE.

Mocht je mee willen doen,
ik zit in de achtertuin te APPen met 
de andere buurtkatten.

Dit boek moet in de ban gedaan worden!



Tsss, schan-da-lig!

Arwen

10 opmerkingen:

Truus zei

Arwen hier zijn nog twee poezen die helemaal ondersteboven zijn door dit boek. Wat zijn er rare mensen die zoiets geks bedenken voor ons.
Bedank je vrouwtje voor de boeken die zo heerlijk zijn om te lezen. Die van de laatste keer gaat ons vrouwtje gelijk reserveren.
Zonnige dag
groetjes, Winnie en Josie uit Drenthe

Bezig Plus zei

Oh Arwen..... Quibelle schildert al een spandoek en heeft haar vriendjes al opgepord in actie te komen....
Zet 'm op lieve pluizenbol!
Koppie van huis tot huis.....

kaneeltje zei

Ik zit met mijn poot te drukken op dit ding maar weg gaan die rare plaatjes niet.
Gelukkig houdt mijn baasje niet zo van breien en haken maar voor die kleine projectjes is ze nog wel te porren. Zo ga ik er niet bijlopen ! Die zwarte blaffer leidt haar nu lekker af met zijn bal dus heb ik tijd om dit te verwijderen, weet alleen niet hoe die mensendingen precies werken.
Poot van Grijsje

Marloeskreatief zei

Heel goed arwen , grace de mops protesteerd ook hoor........

Johanna Zweden zei

hahahahah zal het straks Sima even laten zien, die gaat uit zijn bol als hij dat ziet hahahaha
groetjes uit Zweden

Gonny zei

Ha, ha, gelukkig zitten wij veilig in Zweden en zal dat rare boek hier wel niet te koop zijn.
Het kan hier wel heel erg koud zijn 's winters, maar daarom gaan we toch echt nog niet met een muts op lopen. Het is al erg genoeg dat we dan wel eens een jas (dekje) aan moeten.
Sterkte Arwen!
Groetjes van Rushy en Sim

nelleke markesteijn zei

Hahaha, gelukkig dat de viervoeters in verzet komen. Een zich zelf respecterend kat kan dat niet aanzien!!
En ik ook niet ;-).

Elizabeth zei

Aha, nu snap ik waarom mijn katten opeens hun tanden laten zien ... Ik dacht nog 'huh ..., wat heb ik nu weer gedaan?'
Die mutsjes mogen er dan wel schattig uitzien en het is wel leuk verzonnen ... Maar daar ga ik toch niet aan beginnen hoor!
Arwen, breng het vrouwtje maar op andere gedachten ...

Anny zei

Lieve Arwen, dank je wel voor je geweldige reactie. Is je vrouwtje al bijgekomen uit haar "appelflauwte"? We hebben Anny eens stevig ondervraagd. "Waarom koopt ze zulke gekke boeken?" Maar ze zei dat ze het ook wel een heel raar boekje vond. Maar...het geeft zoveel plezier. Alleen al in de boekwinkel was het een dolle boel. En ze ging alleen maar voor een kookboek! We hebben haar stevig aangepakt want weet je: er bestaat ook een boek met patroontjes om jasjes te breien voor honden. Ze zal het toch niet in haar hoofd halen... Oh, Anny! We gaan staken hoor. Hartelijke groeten van Ptolomy en Lizzy.

conny's quilts en creaties zei

haha je moet maar op het idee komen. Maar ik ga zeker niet aan de haak voor mijn hond...hihi