maandag 16 november 2015

Een shopping tripje


Vrijdagavond en zaterdagmorgen zoemde het van de nare berichten over de aanslagen in Parijs. Om even de zinnen te verzetten, besloten we naar Groningen te gaan. De "nieuwe" auto heeft allerlei technische snufjes en die moet je toch onder de knie krijgen, nietwaar? ;-)) Dan kun je het nuttige met het aangename verenigen!

Dussss, op tijd naar "Stad", zoals Groningen door de inwoners genoemd wordt, en dan lekker de markt op. Altijd gezellig, altijd goed voor lekkere dingen....
Op de foto staat het statige pand op de hoek van de Vismarkt en de straat naar de parkeergarage. Zo vaak langs gelopen, nooit aan toegekomen eens binnen te kijken.

Nu wel!




En er was veel leuks... die bordjes met teksten,
deze ging mee naar huis..


mooie kleden in allerlei maten, 
niet dat bontje, 
maar die twee eronder,
leuk voor het atelier!


Die enorme vogelkooi strak me ook erg aan, 
maar helaas, 
geen plek voor



Allerlei oude kasten, kisten, trolleys,
de bok en het paard uit de gymnastiekzaal zelfs....


Maar deze versierde entree naar de voorkamer vond ik het mooiste, 
en bij het naar buiten gaan
zag ik deze oude kastjes hangen

zoiets in onze eigen gang...


nog even niet aan ActionMan vertellen,
 daar wil ik er eentje van...

Gezellig koffie gedronken en een paar kleinigheden
meegenomen voor thuis.
In de auto viel het nieuws weer naar binnen:
nog meer doden, zoveel gewonden...

3 opmerkingen:

Anny zei

Ha, daar hangt mijn nieuwe vloerkleed! Nouja, zoiets zoek ik. Maar vaak zijn ze net te groot.
Parijs hakt er zo te lezen op de blogs bij iedereen flink in. En terecht mag je er best wel even van vanslag zijn. Het zou vreemd zijn als dat niet zo was!
En... hoe rijdt de nieuwe auto?Nog geen gekke dingen uitgehaald? Het is altijd weer even wennen.

Johanna Zweden zei

Wat een super dag en wat een leuke winkel en succes met de auto
Groetjes uit Zweden

Marguerite zei

Ohh wat een gaaf kleed. Wil ik ook...
Misschien ook met mijn nieuwe autootje een keer naar de 'Stad'...