donderdag 30 juli 2015

Journal52 - the Road


Al een tijdje geen bijdrage gemaakt voor Journal52, maar het thema voor deze week (week 30)  sprak me wel aan: The Road less travelled. De weg, die je niet vaak neemt, zo vertaalde ik het voor mezelf.

En ja, daar was mijn weg: mijn dromen volgen - te weinig gedaan, maar toch probeer ik me ertoe te zetten. Want dan gebeuren de leukste dingen, toch? De trip naar Zweden in 2013 was er eentje, de Red Thread retreat in Castricum in mei was er ook zo eentje.


"Follow your dreams, for they know the way" - zo luidt de hele zin, die ik onderaan geschreven heb.


(had wel iets meer ruimte mogen hebben)
Verder is het opgebouwd uit een tijdschriftenpagina, die ik toch te druk vond - beetje gesso erover hielp meteen. Daarna de bovenste laag van een servetje van de Hema (leuk, die cirkels, kun je vast vaak toepassen). Takjes stempeltje, een vogeltje en bloemen uit een scrapbook stickervel en dat was het wel, geloof ik.



ps. nog heel erg bedankt voor de reacties op de Boekentip van het vorige bericht. Het is ontzettend leuk om te merken, dat jullie er op uit gaan om een boek op te zoeken, te reserveren in de bieb of op een verlanglijstje te noteren! En in ruil krijg ik zelf ook tips... zo leuk!

3 opmerkingen:

Bezig Plus zei

Wat ziet dat er mooi uit... het is soms zo fijn en verrassend om een weg te gaan die je nooit ging.....
Steekjesgroetjes van huis tot huis
Anje.

Elizabeth zei

Erg leuke pagina, Irene! En ik heb natuurlijk zitten kijken hoe je e.e.a. gemaakt hebt...
Ik zie best wat structuur... tissue papier? En het bruine deel waar de tekst op rust lijkt er wat boven te zweven... gevouwen en hier en daar vast geplakt?
Ik vind je bloemen zo mooi, gaaf met die stippels...

grtjs, Elizabeth

Anny zei

Wat wij niet zien maar wel een beetje tussen de regels door lezen is dat het flink wat tijd kost voordat zo'n pagina echt af is. Ligt zo'n ontwerpjes bij jou ook dagen op tafel? Bij mij wel hoor. Knap gedaan.