zondag 31 mei 2015

Journal52 - Wings en meer




Ik ben een beetje achter geraakt bij Journal52, maar vandaag maakte ik 2 bladzijdes.
Vorige week was het onderwerp: Top 10 Lists - lijstje van 10 ....

zelf invullen wat voor lijstje je wil doen. 
Het werd mijn "Leuke Dingen-lijstje
in plaats van 10 werden het 12 dingen en intussen heb ik nog eentje gevonden:
 luisteren naar de regen.

Gisteren vond ik in Groningen dit schattige meisje van Tilda - prima voor deze pagina.





Het thema voor deze week is WINGS
Een opmerking van de Dalai Lama, die hier goed bij aansluit is:
 "Give the ones you love wings to fly, roots to come back and reason to stay".

Nu over naar de Wijze Woorden....


3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Leuk gedaan, Irene... Gisteren was ik ook met deze twee onderwerpen bezig, ben nog niet helemaal tevreden; er moet nog een kleine verandering komen...
Maar het is zo gaaf om een heel andere uitwerking te zien! Kijk jij ook altijd op de site van Journal 52 naar de diverse links?
Tilda met engelenvleugeltjes..., dat snap ik na je aankopen...
Maar ook je andere pagina is mooi geworden!

Anny zei

Oh, wat ziet het er weer gelikt uit! Het zijn ook hele leuke opdrachten. Ik lees regelmatig de opgaven maar kom er gewoon niet aan toe om ze te maken. Maar och, ik doe weer andere hele leuke dingen. En misschien is er in de toekomst wel weer wat tijd om te journalen.

Anny zei

Wat een geweldig idee reik je me aan:die gekke getekende vogel kan ik best vertalen in een beestje van ijzerdraad. Het giet hier, dus het is er lekker weer voor.