zaterdag 7 juni 2014

Veel te doen vandaag... Fietselfstedentocht 2014


Het is al een drukte van belang op de vroege morgen......
de voorbereidingen voor de optredens tijdens het Shantyfestival


Alles wordt klaar gezet voor de start van de Mini-Elfstedentocht voor de kinderen in het straatje naast Hotel De Wijnberg lopen ook op schema...




Je hoeft je echt niet vervelend bij ons, dit weekeinde!

en o ja.... de Fietselfstedentocht?


Alle vlaggen wapperen al - de catering voor de vrijwilligers bij de Mini-Elstedentocht is aangekomen.



Gisteren is de finishtent al opgezet, nu nog de inrichting en de dranghekken neerzetten!

Nu zelf eerst nog even aan het werk, vanmorgen de laatste uurtjes van deze drukke (invalweek), dan heb ik heerlijk een paar weken vakantie!!!

3 opmerkingen:

Truus zei

Gezellige Pinksterdagen en een fijne vakantie
groetjes,Truus uit Drenthe

Anny zei

Wat leuk, toevallig zapte ik gisteravond langs alle regionale zenders en kwam ik op omroep Friesland een stukje tegen over de fietselfstedentocht. Wat een onderneming is dat toch weer elk jaar. Het is wel erg warm he? Die arme fietsers. Gezellige Pinksterdagen. Anny.

Marguerite zei

Gistermiddag was ik nog in Bolsward. (zwembad hé!). Het was al gezellig druk ook op de camping. Maandagochtend voor 7 uur moet ik mijn dochter naar haar stage brengen. Ga maar over de snelweg, want de stad kom ik niet door. Wel een leuk spektakel ieder jaar weer.
Groetjes Marguerite