woensdag 26 februari 2014

Journaling agenda - week 8





Opdracht week 4: add a flap to your flap. 
Er lag nog een deel van de verpakking van de washitape van de Hema. Zo'n grappig kaartje bewaar ik toch wel even.. Dat kwam mooi van pas bij deze opdracht.

Nu is week 3 aan de beurt: add an evelope from your mailbox.
Mmm, uit de brievenbus komen niet zo heel veel spannende envelopjes tegenwoordig.
Dat was vroeger wel anders - toen correspondeerde ik met Susan uit Los Angeles.
Die stuurde spannende enveloppen!!
Susan is een paar jaar geleden overleden, veel te jong - ik mis haar nog steeds. Vandaar, dat onze correspondentie netjes in een doos in de berging staat. 



Hij zit tot de rand toe vol met brieven, kleine kadootjes en attenties. Ze versierde haar enveloppen altijd - gevouwen van een pagina uit een tijdschrift, mooie postzegels erop...
Daar ging ik dan echt voor zitten - lekker kijken en lezen.
 Bovenop ligt een gehaakt poppetje - had haar moeder gemaakt.


Dit is een kleine greep uit de doos: het gehaakte poppetje, een koekjesvorm (heb ik gebruikt), een kinderboekje over een koetje (vond ze zo "Dutch"), kipjes voor de Easterbrunch en natuurlijk, de mooie enveloppen (vol met een lange brief, foto's en stukjes quiltstoffen).


Eens kijken, wat ik ervan zal gaan gebruiken...

1 opmerking:

marijna zei

Wat zal je genoten hebben van de post die je van haar kreeg. Jammer dat ze veel te vroeg overleden is.