donderdag 5 december 2013

De storm uitzitten


Vandaag is het de dag van Sinterklaas, maar het wordt ook een beetje de dag van de Storm. De tweede storm binnen korte tijd. Gelukkig is het een vrije dag vandaag. Dat betekent de weekboodschappen doen, even naar de markt en dan mag ik doen wat ik wil...

Terwijl op de radio druk gespeculeerd wordt over windkracht 10 (en ook nog springtij vanavond) haak ik de vierkantjes van het Molly Makesdekentje aan elkaar. 25 vierkantjes gebreid en nu is het zover - eindelijk zien hoe het wordt.


Ik vind het een schatje, het effect van de blaadjes is nu goed duidelijk. Volgens het artikel geeft reliëf in de patroontje extra warmte. En dat is zeker zo! Nu nog een randje haken in lavendel en daarna nog een keer met het zachte groen. Wat wordt dit mooi...

Nu ik boven in mijn kamer zit te werken, hoor ik de wind echt goed, het gaat nog flink te keer. Vanmiddag de ene hagelbui na de andere, zelfs nog een donderbui.
Als Sint maar voorzichtig is onderweg!

3 opmerkingen:

Anny zei

Wat is het een liefje geworden. Toch eens kijken of ik met andere materiaal die van mij kan afbreien. Hoe is het in het Noorden? Ik hoorde dat vanmiddag alle treinen eruit lagen. Hier waait het ook behoorlijk maar het hoge water geeft meer zorg op dit moment.

marian'ne m zei

wat leuk deze blokjes. En dat tasje erachter ook, zelfgemaakt !?

Catharina Maria zei

Mooi handwerk en erg lieve kleurtjes !
Groetjes ♥RINI♥