vrijdag 30 augustus 2013

Even sfeer proeven





De voorbereidingen zijn zo'n beetje afgerond - ik ga er nu en dan even zitten om rond te kijken. Binnenkort krijgen we hier een dakkapel...er komt er laminaat en daarna wordt het mijn werkkamer/atelier. Hoe ga ik dit inrichten?



De stellingkast kan alleen maar onder het hoogste punt tegen de muur met de buren. Of zullen we er een stuk afzagen? Het werkblad met de fijne kastjes van Ikea zou dan onder de ramen van de dakkapel kunnen staan. De grote Lundiatafel  kan ik ook niet missen. Er staat al een tafeltje, wat ik mooi in een hoek kan schuiven. Daar wil ActionMan de tv tegen de muur plakken. En daar dan meteen de hele computerheisa? En m'n radio?

Ikea heeft ook nog van de mooie, witte ladenblokjes - zo eentje onder dit tafeltje misschien?

Intussen heb ik al een prachtig stoeltje (uit de categorie VINTAGE) opgedoken. Het zit heerlijk, ideaal om lekker te breien als ik naar de tv. wil kijken.

 

Dit oude folderrekje mocht ik ook meenemen. Schoongemaakt straalt het me weer tegemoet. Daar wil ik mijn losse journalpagina's in zetten.


Intussen is de treinbaan opgeslagen ...

1 opmerking:

Anny zei

Dat wordt een super atelier! Fantastisch! En die stoel, die zit zoooo lekker! Kijk maar uit dat je straks nog aan werken toekomt.