maandag 22 juli 2013

wel of niet kwastjes?


Het is me gelukt - de polswarmertjes zijn klaar...


Ik heb de wol gebruikt, die bij de Filtmakeriet gekocht is. Eigenlijk zou dit gebruikt worden voor een mutsje, maar nu is het dit geworden. Dat mutsje komt nog wel een keertje. Er zitten al een paar kraaltjes op. Op de ene de ronde, goudkleurige en op het andere de langwerpige. Kon niet kiezen, weet je....

Ik ben heel tevreden over het effect van dit wollen garen, precies zoals op de foto in het artikel, wat ik hier liet zien. Alleen die kwastjes langs de bovenrand, dat wil nog niet zo goed. Je kunt garen om je vingers wikkelen, volgens het artikel. Maar dan zijn ze zo groot en bijknippen vind ik wat zonde. Nog even wat over nadenken.. misschien een paar kleine belletjes uit een pakketje? Kwastjes weglaten? Met de hand maken?

1 opmerking:

Anny zei

Wat zijn ze goed geworden. Knap hoor met al die draden.