dinsdag 5 februari 2013

In afwachting..




De polsmofjes zijn klaar - heel verschillend geworden


In mijn voorraad zit dit prachtige garen: Malabrigo, kantgaren - er zit 470 yards in 50 gram. Superdun, dus. Ik heb ook nog een patroon voor een sjaal, gebreid van piepkleine hexagons. Dat ga ik van dit garen maken!









Unicorn Hat

En ik heb op Ravelry een geweldige muts gevonden... even bewaren, misschien wel leuk in plaats van het konijn....

Ik ben in afwachting van een bezoek aan Groningen, met vriendin ga ik naar de tentoonstelling in het Groninger Museum: Nordic Art. Op deze site vind je een preview. Het ziet er heel mooi uit - ik ben heel benieuwd! Daarna gaan we een bezoekje brengen aan Het Achterpand. De winkel zit aan de gracht, die om het hele centrum loopt. Ik ben heel benieuwd naar de breipaketten van Christel Seyfarth. Ik heb al zulke mooie voorbeelden van haar sjaals gezien..

1 opmerking:

Anny zei

Ze zijn heel eluk geworden, die polswarmers! En... wat een muts! Ben benieuwd wat je meeneemt uit Groningen! Zo'n Christel Seyfsrth sjaal is mintens zo verslavend als de polswarmertjes. Pas maar op!