vrijdag 25 januari 2013

Feestje: Molly is er weer!


Aaah, nummer 23 van Molly Makes is nét door 'de-meneer-met-het-mutsje' in de brievenbus gegooid. Ze komt niet met de gewone post, het is altijd op een onverwacht tijdstip...

Ik mag dan éven een sneak-peak doen, niet gaan zitten ermee... Vanavond, na het werk!! Maar toch, voorop zit het kadootje: een omslag voor je chip-knip (heb ik niet - wel een fiets). Leuk stofje, ziet er grappig uit, bedenk ik wel wat voor.
Nog even kijken welke boeken ze aanbevelen: een boek over werken met vilt- is al vertaald in het Nederlands - erg leuk. Een boekje met een gebreide kreeft voorop - geef ik het voordeel van de twijfel - op de Handwerkbeurs? 
En het boek "Animal Hats" 15 knitted projects to keep you warm and toasty.


Dit zag ik vorige week in Joure bij Ajoure - toch even serieus getwijfeld of ik het zou kopen....
Je moet toch zo nu en dan leuk voor gek kunnen lopen, vind je niet? Een kikker, kip of aap op je hoofd, dat fleurt de gemeenschap lekker op. (bovendien staan de patronen er in voor volwassenen én voor kinderen). Jammer, dat ik zulke stoere kleinzoons heb... al nét te groot om het gewoon voor hem te maken. Zal ik het kopen en zelf zo op de fiets door de stad rijden? Dat konijn is wel mijn favoriet!

3 opmerkingen:

Anny zei

Ha, molly is hier net ook gearriveerd, heb nog niet echt gelezen... leuk he dat geel-turquoise stofje...

Geckoboxes zei

Dat is nou het voordeel van de winter in ons kikkerlandje: met een kikker op je hoofd.....

Pien zei

ik wacht op de nederlandse uitgave van molly