dinsdag 29 januari 2013

De dag, dat ...


ik in de school kwam en er er planken zijn opgehangen in de bibliotheek



Even het licht opgedaan, kun je het beter zien: er  zijn dit weekeinde planken aan de muur gezet. Daar zit ik sinds eind augustus op te wachten. De nieuwe school is met heel veel vrijwilligerswerk zo mooi geworden. Het laatste werk is de gymzaal en de inrichting van de Lytse Byb. Ik zit zelf al fijn met m'n computer in de ruimte, maar een groot deel van de boeken staat in kasten in de "juffenkamer" en in kratten op de grond. Erg vervelend voor een goede uitlening. Mijn uitleencijfers zijn dit jaar tot nu toe ook flink lager - het nodigt niet uit!



Hier zie je, hoe leuk de ruimte is: met uitzicht naar de klassen en de "binnenplaats". Op de achterwand en links, onder het raam komen nog meer planken...

Ik kon me niet beheersen: meteen wat boeken neergezet - frontale presentatie, zodat het er leuk uitziet. Onder de tafel op de bovenste foto zie nog meer kratten met boeken staan. Wat zal het leuk zijn om alles uit te zoeken en mooi neer te zetten. 
Daarna de uitlening in Witmarsum en toen ik in de auto stapte, hoorde ik de aankondiging van de persconferentie van Hare Majesteit. 

Wat een bijzondere dag is dit geworden!

1 opmerking:

Anny zei

Het is inderdaad een heel gezellige ruimte! En ja, het werd een historische dag. Bij de vorige koningin zat ik heerlijk te weven op cursus toen ik het nieuwes hoorde...