zondag 23 december 2012

Hartenproject - vervolg/afsluiting




Vorig jaar gaf ik mezelf een opdracht: elke week een A4 vel maken met mijn interpretatie van een liedje met het woord "Heart/Hart" erin. Een soort journalproject, niet met stofjes maar met collage.

Hier vind je de laatste en hier is er nog eentje. Bij elk werkstuk hoort een filmpje van YouTube met de uitvoering. Elke week op scherp staan om een goed liedje te vinden, dan bedenken hoe ik het zou gaan uitwerken en meteen het liedje opzoeken. Bij de overgang van weblog naar blogger is het eerste deel van het project min of meer verloren gegaan. Alle filmpjes verdwenen, foto's kwijt, jammer....

Ik heb de bladzijdes vorig jaar in een doos gedaan en laten liggen. Deze week heb ik bij elke bladzijde de tekst van het lied gezocht en uitgeprint. Toen aan de linkerkant een extra stuk aan geplakt, zodat er een marge ontstaat en het ingebonden kan worden.


Elke bladzijde 9 gaatjes plus beide omslagpagina's, dat is 486 gaatjes in totaal. Voor de zekerheid heb ik er satéprikkers door gestoken, dan kan ik het morgen zó doorrijgen.

3 opmerkingen:

lheurebleue zei

wat een mooi en doordacht project!

Willy zei

Wat een speciaal project was het. Leuk om er zo'n mooi boekwerk van te maken. Fijne dagen en een heel mooi 2013.

Anny zei

Het was een hele opgave: een liedje per week. Maar het krijgt nu ook wel een heel mooie afsluiting. Gezellige feestdagen.