maandag 26 november 2012

Dwars bezig...


en ik vind het enig! 

Ik ontdekte de kantwerksite naar aanleiding van een tip van een klant in de bieb. Supermooi kantbreiwerk en een interessant blog bovendien. Ik ben dol op kantbreiwerk  en heb al eens een sjaal gebreid. Stiekem bladeren door het boek over Estlands breien...zal ik? 

Dus is het genietenvan alle mooie patronen op deze site. Misschien...
Tussen alle prachtige omslagdoeken en sjaals staat het patroon voor dit polswarmertje. Dat is een leuk werkstuk! Vooral omdat je eerst het polsgedeelte breit en daarna haaks daarop in patroon verder gaat. Nog niet eerder zoiets gedaan en het is vast niet moeilijk. 
Er zijn nu al drie blaadjes gebreid, nog twee te gaan...o,o, wat zal het mooi worden!

4 opmerkingen:

Marianne zei

Dat is inderdaad een leuk patroontje voor een polswarmertje met blaadjes!

*Marianne*

Pien zei

mooi hoor als ik de muisjes af heb ga ik ze ook maken.

Anny zei

Mooi die geschulpte rand en wat een heerlijk adresjes vond je weer!

lheurebleue zei

de blog van monique volg ik al lang: ze is een echte kantfee. jouw armband wordt heel elegant!