dinsdag 18 september 2012

Nieuwe werkplek


Eind augustus zag het er zo uit




De school is terug, in een heel nieuw gebouw, licht en helder ziet het er uit. Alleen.... mijn internetaansluiting doet het niet, het meubilair komt "morgen", de beloofde stellingen zijn er nog niet.

Oookeee, ik trek mij even een paar weken terug - mail me maar als er internet is. Zolang dat er niet is, kan ik niets.


Gistermiddag zag het er al meer aangekleed uit: bestrating is klaar, zonwering hangt, INTERNET DOET HET! en kijk na een uurtje redderen: ik ben al een niveau gestegen:


Er staat een (kabouter) tafel en stoel en alles werkt (na nog een paar telefoontjes met de Helpdesk).

Vanmorgen nog een keertje, met collega, erheen, maar dan echt DE HANDEN UIT DE MOUWEN:



tjonge, wat goed om alles eens een keer door de handen te hebben. Ik ben er vorige herfst zó in gestapt en had geen idee, wat er allemaal in de kast staat. Meteen goed sorteren en netjes in de tijdelijke kast in de kamer van de leerkrachten zetten. De kinderen moeten erbij kunnen!


Helemaal onderin staan nu bakken met de prentenboeken, die kunnen op de grond gezet worden.
In de echte biebruimte, staat nu even een oude tafel. Daarop staan boeken, die bij het thema van de Kinderboekenweek passen. Het thema is dit jaar "Hallo Wereld". Rechts staan kratten en dozen met boeken, die ik ga afschrijven/doorsturen naar andere collecties. Links nog een stel verhuisdozen met de rest van de leesboeken. Dit komen ook nog aan de beurt.


Supertevreden rijden we weer naar huis: dat hebben we samen goed gedaan! Maandag start de eerste uitlening in de nieuwe school.

Geen opmerkingen: