dinsdag 25 september 2012

Art Journaling - Uitzicht

Toevallig kwam ik een tijd geleden terecht op het blog van Marit. Niet alleen geeft ze een Journaling tijdschrift uit, ze biedt ook workshops aan. Dát leek me leuk - bezig zijn met verschillende technieken, een groepje mede-cursisten. Ik gaf me op voor de workshop "Let it Loose".

Dit is het resultaat van de eerste opdracht: schrijven tussen lijnen, die je over je pagina hebt getrokken. Thema: kijk door een raam en beschrijf wat je ziet. Ik koos voor een uitzicht over het fjord, van één van onze vakanties in Noorwegen.







De ondergrond is eerst vochtig gemaakt en dan overheen geverfd. Lekker los bezig - "landschapje" maken waar de foto in gezet is. Toen lijnen trekken, passend in de kleur van de ondergrond. Voor de zekerheid eerst op een stukje papier oefenen - en toen de tekst erin.

Nu verder met les 2: stencils gebruiken.

1 opmerking:

Anny zei

Leuk adresje. Kende het niet. Lijkt me lleerzaam zo'n cursus.