zondag 19 augustus 2012

Boekentip - Fairfield Park


Vorige week vroeg een klant in de bibliotheek of ik de schrijfster "Montefiore" ken.
Jazeker ken ik die!
Zij nog niet...joepie, dan heb ik weer mooie boeken voor haar.

     Het vlinderkistje

Onder de Ombu-boom en Het Vlinderkistje zijn de boeken, waarmee ze hier bekend is geworden.

Daarna zijn er nog meer mooie titels bij gekomen:


     



Haar nieuwste boek heet Fairfield Park:



Op de dag, dat haar man begraven wordt maakt Lady Frampton kennis met zijn onwettige dochter. Deze dochter en haar zoon worden verliefd op elkaar, maar er komen allerlei dingen aan het licht over het meisje. Verwarring alom, ik vroeg me al lezend echt af, hoe deze knoop uit elkaar gehaald zou worden. Leuk verhaal, goed in elkaar gezette roman. Heerlijk voor deze warme dagen, al haar verhalen zijn boeiend om  te lezen. De klant is vast heel blij met deze ontdekking.

Geen opmerkingen: