zondag 22 juli 2012

Tasje breien - slot



 Perfect! 
Heel geschikt om wol in te doen.



Het tasje is af! Ik vond het breien eenvoudig vergeleken met de verdere afwerking. Gelukkig is er dan de Tour op tv..., want je moet er wel even de tijd voor nemen.. Hier zie je de voorbereidingen voor het tegenzomen van beide handgrepen. De molton, wel een beetje dik, geeft het toch de stevigheid, die het nodig heeft. Daarna heb ik ze op het tasje vastgezet, het uiteinde netjes weggestoken tussen de voering. Die kwam als laatste. O ja, ik heb ook nog een knoop in de onderkant gezet om de bodem vast te zetten aan de binnenkant.

Ik heb wel het gevoel, dat het tasje in het blad wat groter is als mijn uitvoering. Misschien nog een keertje, met de originele wol?

1 opmerking:

Anny zei

Dat is een heel leuk tasje geworden. Kreeg afgelopen zaterdag het patroon door de breivenbus van iemand die vond dat het wel iets voor mij zou kunnen zijn... maar ik weet het niet hoor... ik twijfel nog.