vrijdag 2 maart 2012

Spaar je geboortekaartjes?

Het verkoudheidsvirus gaat langzamerhand over op iemand anders. Het opruimvirus lijkt maar niet te willen verdwijnen. Deze week viel mijn blik op een oud kistje in mijn werkkamer. "Wat heb ik daar toch allemaal ingedaan - even mee naar beneden nemen", dacht ik. Lekker op de bank, rommelen door de inhoud. 30 jaar brieven van familie, trouw- en geboortekaartjes, overlijdensberichten en nog allerlei andere lieve briefjes en verjaardagkaarten.

Leuk, hoor: stapeltjes maken. Eerst de trouwkaart, daarna de ene na de andere baby. Ik kwam het geboortekaartje tegen van een meisje, wat nu de schoondochter van collega is. Ja, dan heb je toch wel wortels in een stadje gekregen!

Spaart er nog iemand geboortekaartjes tegenwoordig? Zoiets gooi je toch niet zomaar bij de oude kranten? Wie wil ze hebben?


Ik stuur ze graag naar iemand op.

1 opmerking:

Willy zei

Ik bewaarde ook alles, maar nu alleen nog van familie. Het paste allemaal niet meer in één doos. Toch vind ik het steeds weer moeilijk om een kaartje na enige tijd weg te gooien.