zondag 11 december 2011

Weer thuis - Round Robin

Na drie maanden is het boekje weer veilig thuis - heel dik geworden van alle creatieve dingen die toegevoegd zijn. Vanmiddag was onze slotbijeenkomst. Thea had haar tafel volgezet met allemaal lekkere dingen.


Kadootjes voor de gastvrouw... zelfgemaakte hartjes.



Eerst even van al die lekkere dingen genieten en vertellen over de afgelopen drie maanden. Best intensief, thuis gaat alles ook gewoon door en dat boekje móet op de afgesproken dag toch echt verstuurd zijn...

Daarna....

taadaah - uitpakken!!!



 Niet iedereen kon aanwezig zijn bij de High Tea, dat was jammer. Want kijk eens hoe mooi ze zijn geworden. Nu hebben we een paar boekjes niet gezien. Ik vond het erg leuk om het commentaar van de anderen te horen en toelichting te kunnen geven waarom ik iets gedaan heb.

Als afscheid nog een kleine attentie voor onze gastvrouw - kerstboom cupcakes!

Nu ga ik op de bank zitten en mijn boekje zorgvuldig doorkijken...

1 opmerking:

Anna zei

was gezellig he? mijn boekje ligt nu ook thuis op tafel,lekker dik te zijn, heerlijk zitten bladeren net..zo meteen nog een keer, en nog een keer....ik zie telkens weer wat nieuws, leuk!!

lfs Anna.