zaterdag 31 december 2011

Hartenproject - slot

Dit zijn alle 26 eerste pagina's van het Project. Ik was al heel trots, toen ik zo ver was..


Stug doorgaan is het motto geweest. Elke week vond ik weer een ander mooi lied om uit te werken. Het zijn vooral liedjes uit de 50's en 60's geweest. Ik houd het meest van liedjes die ik kan meezingen.  Steeds weer een feest van herkenning...


Eén keer heb ik hetzelfde liedje gebruikt - ik ontdekte het pas, toen de bladzijde al af was. Zo snel vergeet je dus... Het was het liedje "Carry me like a fire in your heart".  En zo verschillend werd het:


Het hangt ook elke keer weer af van de plaatjes, die ik in mijn laadje heb verzameld. Of de nieuwe, die ik tegenkwam. Zoals b.v. deze beide dames - als kadootje ingesloten bij het blad Homes & Antiques. Schitterend! Wat een timing hebben die mensen - links: "Everybody loves somebody" , rechts: "Diana - I'm so young and you're so old".





2 opmerkingen:

Anny zei

Hier is een felicitatie op z'n plaats. Het hele project afgerond. Dat vraagt echt doorzettingsvermogen en ik wed dat je er heel wat van geleerd heb... dus niet zoals bij het huisjesproject. Ik ken de boeken van Gwen Marston en heb veel geexperimenteerd met vrije vormen, maar ik kom daar toch ook weer van terug... Traditioneel quiltwerk vind ik ook heel mooi.

Anny zei

Oef, de beste wensen voor de jaarwisseling vergeten: Een gezellige en veilige jaarwisseling en een gezond 2012!