zondag 11 september 2011

Verjaardagsverrassing

Eerst 's morgens al een beeldig boeket van Action Man met n.b. een protea bloem tussen de rozen en gladiolen. Protea komt uit Zuid-Afrika en ik ook. Op speciale momenten zorg ik voor een protea in een boeket.
 's Avonds zoon en schoondochter met de beide jongens. Dit kreeg ik van hen:



een hart van Chinees speksteen, gemaakt door (schoon)moeder, die al heel wat mooie werkstukken gemaakt heeft. Smaakvol in een beeldig doosje en wat veertjes erbij als bescherming. Zelf had ik nog een paar zakdoekjes om erin te leggen.  Is het niet een juweeltje? En het ligt zo fijn in de hand!


Meteen de volgende dag een mooi hoekje gemaakt met m'n engeltje en een paar andere hartjes uit mijn verzameling. Het rozenstandertje kreeg ik van de beide kleinzoons. Daar kun je leuk enkele bloemen uit de tuin in zetten: lelietjes-van-dalen, een phlox, een paar viooltjes.

Geen opmerkingen: