donderdag 15 september 2011

Round Robin

Sinds een paar weken doe ik mee aan een doorgeefproject. We hebben elk hetzelfde boekje gekregen met het verzoek de omslag en de eerste vijf pagina's naar eigen thema in te vullen.

Dit is de voorkant van mijn boekje in mijn favoriete kleuren. Een combinatie van papier (zachtgroen servet als ondergrond) en stofjes.



Mijn thema is: boeken. De opdracht aan mijn groepsgenoten is om bladzijdes te vullen met dingen geinspreerd door een boek. Het mag een kinderboek zijn, een receptenboek/ sprookjes/ handwerkboek. Wat je maar wilt.


Ik heb het boek "De geheime tuin" gebruikt voor twee van mijn pagina's. Ik vond op internet een intrigerende foto van een meisje in een tuin. Een prima uitgangspunt, je ziet haar op de vorige foto.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een prachtig kleurenschema heeft het boekje. Een echte schat... Anny, rafelsenrozen