zaterdag 14 mei 2011

Gehaakt huishondje

Vrijdagavond kreeg ik in de bibliotheek dit hondje in mijn hand gedrukt:

Hondje haken 003 

Een eigen hond!!!!

Vorige week kwam ik bij het inwerken van de nieuwe boeken het boekje "Meer mini hondjes haken" van Mitsuki Hoshi tegen. Oho, wacht even - daar weet ik iemand voor.

ImagesCAQUDJ4X 
En ja, dat was erg welkom (en werd dezelfde avond opgehaald).

En nu werk ik verblijd met een eigen hondje... een echt mini vlinderhondje - het is zo'n schatje! Past in je jaszak, staat schattig op een richeltje en eet niets.

Door deze klant werd ik ingewijd in het fenomeen amigurumi het haken van miniatuur figuurtjes. Op het net staan erg veel patroontjes. Erg leuk, snel klaar en heel verslavend om aan te werken!

2 opmerkingen:

Annita zei

Leuk zijn ze hxe8, ik heb er vorig jaar in het ziekenhuis een paar gehaakt.

jesina zei

ik ben trots op mijn moeder(lidwien) dat ze zo handig is.