dinsdag 17 mei 2011

Bombay Wedding - journal class

Ik verzamel plaatjes over India, vooral vrouwen in een mooie sari vind ik prachtig. Ook foto's van met henna bewerkte handen bewaar ik zorgvuldig.
Toen ik een journal class ging volgen bij Carole nam ik "India" als thema. Lekker struinen op internet om van alles te bekijken... het hotel in het boek "Mandala" van Pearl Buck lag eraan ten grondslag.

Bombay Wedding (1) 

Daar is ze dan, de bruid uit Bombay.




Bombay Wedding (3) 
Welkom op het grote bruiloftsfeest.





Bombay Wedding (5)

Hier staan de teksten, die bruid en bruidegom tijdens de huwelijksplechtigheid uitspreken: "We haven taken the Seven Steps, You have become mine. Yes, we have become partners....."



Bombay Wedding (7) 
Het portret van de radja, de vader van de bruid.



1 opmerking:

Anny zei

Oh, wat ben je lekker bezig met je journal. Mooi thema ook. En die hondjes...ik kreeg het boekje ook want Tol en Liz staan erin en die willen nu perse ook gehaakt worden.. maar dat ik niks voor mij:werken met en vast patroontje. En...dank je wel voor je steun.