zaterdag 12 maart 2011

Heb je nog een taart nodig?

Ik heb een heel getalenteerde schoondochter... niet alleen twee prachtige (klein)kinderen op de wereld gezet ...met wat hulp van mijn zoon.. Ze is ook bakker van beroep en maakt de lekkerste dingen. En kijk eens wat voor prachtige taarten ze sinds kort op bestelling maakt:

 

Daar loopt het water mij bij in de mond! Ik heb wel eens op blogs gekeken, maar nu kan ik bij haar gewoon iets bestellen, joeppieeee. Heb ik binnenkort iets te vieren of bedenk ik gewoon iets>>?

Exe9n van haar taarten (een Barbie/prinses) staat bij  PinkandPetrol op de site.

2 opmerkingen:

jantsje bron zei

wat leuk dat je het filmpje op je blog hebt gezet
groetjes Jantsje

Willy zei

Ziet er leuk en lekker uit. Ik zou maar een extra feestje geven en zo'n heerlijke taart bestellen.
Prachtige prinssestaart.
Groetjes