dinsdag 22 februari 2011

Verzamelingen - harten

Je ziet op 't ogenblik harten in allerlei materialen en maten. Dat bracht me op het idee om in de boekenkast een hoekje in te richten met mijn eigen hartenverzameling.
Hartenverzameling 002
Met een paar zakdoekjes (andere verzameling) heb ik mijn zilverkleurige harten bij elkaar gelegd. De mensen op de foto's zijn geen familieleden. Ik kocht ze op een kaartenbeurs, die xe9xe9n keer per jaar bij ons in de stad gehouden wordt.

Ik heb zelf ook harten van stof gemaakt.
Hartenverzameling 003
Dit hart is een onderdeel van mijn werkstuk "My heart belongs to Daddy". Stukjes fluweel op een ondergrond, versierd met bloemetjes pailletten. Kussentje gemaakt van restjes zijde.

1 opmerking:

Willy zei

Leuk hoekje heb je daar gemaakt met die mooie glimmende harten en daaronder de zakdoekjes.
Het grote hart ziet er bijzonder creatief uit en mooie kleuren.