dinsdag 15 februari 2011

M'n hart is gebroken

Het loopt allemaal wat tegen vandaag: ik wil aan het werk met m'n Home Sweet Home project - kan ik nergens het lapje vinden.



Alles zit in de HEMAbak: boek, de wereld aan lapjes (je moet kunnen kiezen), logboek, pennen enz. Maar, nergens de ondergrondlap waar ik alle uitgeknipte lapjes al bij heb gelegd - klaar om te beginnen.
 Tja... wat nu - een hele opruimactie verder laat ik het maar zo. Zonde van de verloren tijd.
Wat dan? M'n gebroken hart dan maar, dat moet hoognodig gemaakt worden. Je kunt een gebroken hart niet laten rondslingeren. Dan krijg je problemen.
Voorzichtig het doosje open: aaach - so sielig..





Zo zag het er uit... Jammer genoeg kun je een kerstballenhart niet hard aanpakken. Ik had het gevuld met vogeltjeszand en ongekookte rijst om wat gewicht te krijgen. Dat ruiste nu aan alle kanten over m'n handen.
Gelukkig heb ik een ander hart gevonden - een beauty en lekker stevig. Na een uurtje ziet het er nu zo uit:

Wat fijn dat dit gebroken hart zo eenvoudig gemaakt kan worden - het is wél mijn hart voor de bieb!

Waar heb ik toch dat Home Sweet Home blok gelaten? Zal ik maar overnieuw beginnen?

1 opmerking:

Willy zei

Het zit niet mee als ik het zo zie. Het gebroken hart is inmiddels vervangen en heel mooi geworden.
Je zult zien als je met een nieuw lapje begint dat het andere boven water komt.
Succes ermee.
Groetjes