dinsdag 25 januari 2011

Entrelac breien

Zaterdag kreeg ik de papieren voor de workshop "Entrelac Breien" in februari bij Cordi Atelier. We gaan een paar vingerloze handschoentjes breien. Het is de bedoeling, dat je alvast de boord gebreid hebt op de dag van de workshop. Dus... proeflapjes breien, goede naalddikte vaststellen en beginnen!
Dat ga ik deze week vast doen, voorbereiding is alles....
Ken je het wel - entrelac breien? We zagen het voorbeeld, toen we er voor een andere workshop waren. Ik was er helemaal verrukt van. Dit plaatje vond ik op internet:




Het staat op Twisted,  de site van een winkel in Portland, Oregon. Ziet het er niet schitterend uit? Ik heb een bol verloopgaren, zou ik dit effect krijgen - of is het voor gevorderden?
Nog een filmpje om er in te komen...




Ik ben heel benieuwd naar de les. Hier wordt met dik garen gebreid. Ik ga toch echt voor 2 wantjes!

1 opmerking:

URL zei

... [Trackback]...

[...] Informations on that Topic: ireneinhetatelier.weblog.nl/2011/01/25/entrelac-breien/ [...]...