vrijdag 17 december 2010

Gaat het lukken met die keuken?

Yesss, terwijl ik andere verplichtingen had (Kerstuitvoering van de kleinkinderen bekijken - echt geweldig!!), werd er thuis door een paar mannen hard gewerkt. Het blad is terug en is nu helemaal prachtig. Nu komt het plaatsen, de wasbak moet er in, de kookpitten op hun plek.... De grote vraag was: past het blad? Zitten de gaten op de goede plek? Kan onze eigen kraan er weer in? Belangrijke dingen, toch?

En kijk eens:

Aanrechtblad 
Een prachtig aanrechtblad, mooie kleur, alles op de goede plek, waterpas... Ik ben nu de trotse eigenaresse van een afwasmachine, yep, het komt wel goed met mij.

Volgende week de tegeltjes? Vandaag is er werkoverleg met WorkMate - eens horen wat hij zegt.

 

Update: Workmate kijkt zorgelijk... het werkblad zit een centimeter teveel naar rechts = moeilijk op te vullen. (Gelukkig hebben we vrij dikke tegels - was eerst een probleem, nu niet meer). Het blad had ook een centimeter naar achteren gekund. Nu steekt het iets te veel naar voren. Tja, elk foordeel hep se nadeel...

Ik ben er niet... vrije middag, zit in het atelier, net te doen alsof het allemaal okeeeee is.

Workmate gaat weg: Komt allemaal goed, hoor! Maandag gaat het gebeuren! Ben ik even blij, dat ik moet werken. Ik ben geen tegelaar, kan dus niet doen, behalve afwachten.

Geen opmerkingen: