dinsdag 9 november 2010

Art in your life boekje

Ik kocht bij Pippoos in Groningen lekker grote boekringen. Yess, die moet ik hebben!! dacht ik toen ik ze zag hangen. Want al die kaartjes bij elkaar maken een flinke stapel. Toen ik eraan begon wist ik niet waar het zou eindigen.
Zorgvuldig aan de gang met m'n gatenpons en een stukje karton met de maten. Kijk, daar ligt het dan:
Boekringen (2)
Klaar voor de versieringen: labeltjes, lint, kralen? Er is intussen ook nog een laatste bladzijde aan toegevoegd. Je kunt een boekje niet eindigen met een tip - daar hoort een afsluiting bij.
En, ik weet nu ook hoe ik het ga afmaken: ik ga op zoek naar een schoenendoos(je) kindermaat is wel goed. Bij Scapino zag ik het perfect doosje in de schappen. Jammer genoeg zaten er nog schoentjes in. Ik had zo snel niet een kind bij de hand om de schoentjes voor te kopen. Nee, de medewerkster had ook niet nog ergens een leeg doosje staan...

Geen opmerkingen: