woensdag 20 oktober 2010

testpagina

Even een testberichtje maken om te zien of de site van de school van Julia Caprara wil werken...

En ook nog een foto:

Tulips 

Waarom doe ik dit allemaal? Ik ben in mijn opstelveld voor nieuwe berichten een hele rij pictogrammen kwijt. Het zijn nxe9t die pictogrammen, die zo belijkrijk voor me zijn: foto's invoegen, links erin zetten...Verder kan alles wel: teksten doorstrepen (gebruik ik nooit) alles tussen aanhalingstekens zetten (hoeft niet, laat maar..) alles een kleurtje geven, nou ja - je snapt waar ik heen wil.

In overleg gegaan met de helpdesk van Web-log, goede tips gekregen, maar het werkt niet!!!

Ik heb een vermoeden, dat het komt van het downloaden van Internet Explorer 9. (weetj je wel, die reclame met die inbreker met z'n rubberen eendbandje om...). Nou, ik ben er helemaal klaar mee!!!

Toch nog een dagje wachten om te zien of de Helpdesk een oplossing heeft.

Geen opmerkingen: