dinsdag 21 september 2010

Pakketje binnenhalen

International-Day-of-Peace[1] 
Vandaag, op de Internationale Dag van de Vrede (en Prinsjesdag), heb ik mijn pakketje binnengehaald. Het heeft drie maanden buitengehangen in weer en wind. Ik was heel benieuwd hoe het er van binnen uit zou zien. Het theezakje op de buitenkant was helemaal verkleurd. Verder leek het nog niet erg verweerd.Het kostte wat moeite om het draad weg te krijgen, helemaal verroest Geeft wel lekker af op het papier.

Zo zag het eruit, nadat ik twee spinnen en een paar boze oorkruipers buiten gezet had:

21 september 
Yuk, de boekkaften zijn helemaal beschimmeld...

En de rest van de bundeltjes, zul je vragen:

21 september (2) 

Kijk eens, hoe leuk het crxeape papier heeft afgegeven? Het weer zit in de witte pagina's, waardoor je al die stipjes krijgt.

21 september (1) 
Het roze is door het stikwerk heen gekomen. De vlinder is niet veranderd - goede kwaliteit! Alles is door en door vochtig. Nu ligt het allemaal op zolder uitgespreid, eerst maar eens goed drogen!

1 opmerking:

Anny zei

Goh, jij hebt het echt gedaan: een pakketje buiten hangen. Goed hoor. Ik wilde wel, maar ergens kwam het er niet van. Natuurlijk: het kan altijd nog maar een mens kan ook niet alles...Ben heel benieuw wat je ervan gaat maken.