zondag 12 september 2010

Matroesjka's in de vitrine en mozaxefek voor het raam

De andere vitrine is gevuld met een verzameling matroesjka's. En ze zijn zo leuk!

Gisteren moest ik de hele dag in de bieb zijn, vanwege de openstelling voor de Monumentendag. Mooie kans om rustig een paar foto's van de vitrine te maken, vond ik. En, zeg je, leuk geworden? Laat eens kijken?  Duh..... beetje vergeten..... oeps....

Ik heb wel een paar:

005

Morgen maak ik er nog wel xe9xe9n of twee bij.. 

Even goed maken met onze etalages? Zitten ook (niet-omschreven) in mijn takenpakket:

Mozaik etalage
En wat denk je dat hier allemaal staat?

Yesss, meteen goed: mozaxefek werkstukken. Dichterbij dan maar, kun je het beter bekijken:

Etalage mozaik

Schaatsjes 
Pytsje maakt ook heel grote werkstukken, een voorbeeld daarvan staat in haar tuin( een foto ervan in de etalage). Deze schaatsjes zijn hardstikke leuk om als souvenir uit onze provinie mee te nemen. Ik ga dan meer voor de schaatsen met delftsblauwe scherven, dan voor de pompeblxeaden. Maar het is gewoon leuk werk. En... er blijven mensen staan kijken. En dxe1t is de bedoeling! Kijk meteen ook nog op haar Hyvespagina: www.moza-uniek.hyves.nl

 

Geen opmerkingen: