dinsdag 14 september 2010

Elegant kantwerk

Op zoek naar iets anders kwam ik op deze site. (niet schrikken van het lege vlak - klik op het plaatje).

Ik vond haar via dit blog, waar je wat meer uitleg krijgt.

O ja, hoe kwam ik daar eigenlijk? Via mijn voorbereidingen voor het tripje naar Londen.. Liberty heeft een mooie site (kijk eens, je kunt er nu schoenen bestellen van Manolo Blahnik!!). Ik denk, dat ik in elk geval even op hun nieuwe sjaaltjesafdeling ga kijken. Ik ben een sjaaltjesmens, sinds ik een keer in Engeland een folder vond hoe je ze mooi kunt knopen. Let eens op die prijzen!

En klik ook eens op het filmpje - dat kun je meteen uitproberen....

 


Ik ben ook van plan in deze winkel te gaan kijken. Nog steeds op zoek naar andere leuke shops...

1 opmerking:

Mien B. zei

Irene wat heb je weer leuke links gevonden!
Dank voor het delen.
GENIET van Londen !