maandag 20 september 2010

Doe jij dat ook?

Doe jij dat ook? Tips uit tijdschriften scheuren? Vaak zijn het boeken, nu en dan zie ik een tip voor mooie muziek. Vrijdag kwam mijn meeste recente aanvraag binnen, uit de Muziekbibliotheek van Rotterdam. Het is een dvd van het koor Conspirare o.l.v. Craig Hella Jonson, uit Texas. En het is een prachtige dvd!!

51GbPiJRF1L._SL500_AA300_[1] 
Kijk hier  om een paar video opnames te zien. Beide opnames vind ik erg mooi. Ik heb de dvd "A Company of Voices" te leen (zie plaatje). Probeer een exemplaar te pakken te krijgen als je van mooie koormuziek houdt. Je kunt 'm in elk geval aanvragen via je bibliotheek.

6a00d8341bfc7553ef01348602c3cb970c-320wi[1] 

Nog een cd gereserveerd ... ook een tip uit een blad. Ik denk, dat ik beide tips uit de Happinez gehaald heb. Het is de nieuwe cd van Tina Turner! Ze is een bekende boeddhiste en zingt/zegt hier Christelijke en Boeddhistische gebeden.  Prachtige, rustgevende muziek. Iets om naar te luisteren, terwijl je creatief bezig bent. Goed luisteren en in je opnemen.

 

Geen opmerkingen: